Website SMART Hospital - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Robbin Budie - WaarBenJij.nu Website SMART Hospital - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Robbin Budie - WaarBenJij.nu

Website SMART Hospital

Door: RobbinBudie

Blijf op de hoogte en volg Robbin

22 Januari 2011 | Nederland, Sittard

Dit is de site van het SMART Hospital. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! http://www.smartcare.org/the_place.htm

  • 30 Januari 2011 - 19:54

    Rieny, Mutti:

    Hoi Robbin.

    Ik hoop dat India je een hele leuke en leerzame ervaring geeft. Maar bovenal hoop ik dat je heelhuids en onbeschadigd terug komt over 5 maanden.

  • 31 Januari 2011 - 14:35

    Linda:

    Robbin!

    Heel veel succes in India! En ik ga je reisverslag in de gaten houden!

    xx Lin

  • 31 Januari 2011 - 15:01

    Saraja:

    Heeey meid, heel veel plezier in India.
    We zullen je missen!
    xxx van ons

  • 31 Januari 2011 - 16:10

    Cyriel:

    Hopen dat je het daar naar je zin hebt! Groetjes en vooral succes! :D

  • 31 Januari 2011 - 20:53

    Angelina:

    Hey meid!
    Veeeel plezier on India,goeie reis en kom heelhuids weer teur;)
    Ga je missen....

    Liefs en een hoefje van Hidde!

  • 31 Januari 2011 - 23:23

    Daninka:

    Heel veel plezier en succesin India :D!
    Liefs Daninka

  • 01 Februari 2011 - 13:39

    Marjolein:

    Goeie reis!
    Dit wordt een onvergetelijke en lifechanging experience.
    Good luck.

    Liefs,
    Marjolein

  • 01 Februari 2011 - 14:01

    Marlie:

    Lieve Robbin,
    Ik hoor net van je Mutti dat je vandaag 01022011 je visum bent gaan halen. Net op tijd gelukkig. Ik wens je een super interessante stage toe.
    Bijf gezond en gelukkig
    Liefs Marlie

  • 01 Februari 2011 - 18:32

    Tom Wohlert:

    Hey Robbin,

    Heel veel succes en vooral plezier in India! Leek me ook echt super om heen te gaan! Ben benieuwd wat je er van vindt, zal proberen je reisverslag in de gaten te houden:)

    Doe wel een beetje voorzichtig he!

    xx

  • 02 Februari 2011 - 14:24

    Magda:

    Heej Robbin.

    We wensen je een goede reis naar India. Doe lekker veel ervaringen op geniet ervan en maak veel plezier. Maar bovenal blijf gezond. We zullen met veel plezier naar je reisverslagen uit kijken en je op de voet volgen.
    lieve groetjes van Ewout, Magda, Yfke en Myrthe

  • 03 Februari 2011 - 10:56

    Rieny:

    Snif, snif de traantjes van het afscheid zijn gedroogd van pap en mij.
    Schat heel veel plezier en levenservaring wensen wij je met dit grote avontuur. Het aftellen van bijna een half jaar kan gaan beginnen. xxxx mam

  • 03 Februari 2011 - 13:21

    -Diego-:

    hey robbedoes...
    je zal nou wel onderweg zijn naar india.
    wat straks een hele mooie ervaring voor je wordt.
    ja india he... niet het vliegen!
    ik ben benieuwd naar je foto's en je blogs.
    en de avonturen die je nog mee gaat maken...
    ik wens je veel succes in india.
    Xx Diego

  • 03 Februari 2011 - 18:06

    Trudy:

    Hee lieve meid!
    Ik wil je ook zo nog even een geweldige tijd toewensen!
    Dat jullie samen maar een geweldig avontuur tegemoet mogen gaan! Maar daar ben ik eigenlijk wel zeker van haha!
    Succes!
    Liefs, Trudy (zus van Hilde)

  • 04 Februari 2011 - 10:27

    Marij & Tom & Rafke:

    Robbin,

    Als het goed is ben je nu geland in India, ik hoop dat je niet te veel schrikt van de enorme drukte. Wij wensen jou en je vriendin een hele leuke introductieweek toe. We volgen deze site elke dag.

    Heel veel groetjes,

    Xxx

  • 04 Februari 2011 - 20:46

    Marlie:

    Vul hier je reactie in...

  • 04 Februari 2011 - 20:49

    Marlie:

    hoi robbin
    Super leuk verhaal. Hopelijk krijgen wij die vaker. Blijf genieten.

  • 05 Februari 2011 - 12:55

    Kayleigh:

    He sjats,

    Ik heb je verslagen gelezen en gister het nodige van Megs gehoord.(ook super lief dat je me gister nog krabbelde!) Vind het fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!

    alleen de eerste badkamer, garm!;) haha!

    Booh, moet zeggen miste je gisteren toch wel! was wel even gek, wel lief van je krabbeltje! we hebben aan je gedacht en eentje op je gedronken!

    Was wel erg gezellig, Vanessa, Diego en Meghan zijn ook blijven slapen dus het appartementje heeft heel wat te verduren gehad;)

    Maar Robbs, Bij deze mijn hele verslag.

    Ik hoop dat je het super naar je zin hebt in India, dat je veel mag meemaken en dat je er maar veel van mag leren!

    (stiekem ben ik ook al een beetje aan het aftellen totdat je weer terug bent!)

    Hopelijk vliegt dat half jaar;)

    Veel succes daar (en doe voorzichtig!)!!!

    Veel liefs,
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Sometimes a b.f.f makes you go W.T.F but with out them we'd all be a little less richer in our lifes ..

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 31745

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 08 Juli 2011

Mijn eerste buitenlandse stage!

Landen bezocht: