Mijn eerste buitenlandse stage! - Reisverslagen van Robbin Budie - WaarBenJij.nu Mijn eerste buitenlandse stage! - Reisverslagen van Robbin Budie - WaarBenJij.nu

Mijn eerste buitenlandse stage!

Samen met Hilde ga ik voor vijf maanden naar India. Hier gaan we stage lopen bij het SMART Hospital, een vrijwilligerskliniek voor arme mensen. Dit ligt in Denkanikottai, 50 km van Bangalore af, in de bergen. Erg afgelegen dus. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt!

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2011

Sponsortraject en laatste twee weken in India!

21 Mei 2011

KikIndia, stagevrienden en Mamallapuram

14 Mei 2011

Reizen, stage, Pondicherry en surgery-camp

20 April 2011

Stageverslag, giga golven, surfen en verbrand

17 April 2011

Eye-camp, rustige werkweek en Kochi
Robbin

Sometimes a b.f.f makes you go W.T.F but with out them we'd all be a little less richer in our lifes ..

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31732

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 08 Juli 2011

Mijn eerste buitenlandse stage!

Landen bezocht: