Reactie op reacties - Reisverslag uit Denkanikota, India van Robbin Budie - WaarBenJij.nu Reactie op reacties - Reisverslag uit Denkanikota, India van Robbin Budie - WaarBenJij.nu

Reactie op reacties

Door: RobbinBudie

Blijf op de hoogte en volg Robbin

27 Februari 2011 | India, Denkanikota

Even terugkomend op de werkwijze. De arts doet echt geweldig werk en ik heb heel veel respect voor hem. Heb soms een iets te directe mening die ik niet zo subtiel formuleer.
We eten hier ook gezond hoor;). Veel fruit, wat ik soms niet eens herken. Ze doen hier ook veel wokken, maar verpesten dit dan, naar mijn idee, door er dal van te maken. Dit is een saus die heel pittig wordt met veel kruiden en die geplette groenten erbij.
We wassen trouwens met de hand. Hebben wasmiddel gekocht en wassen ongeveer een keer in de week. Gaat heel goed.
Morgen gaan hil en ik hier in bangalore naar de bios. Echt super leuk, 's ochtends voor maar 1,50 euro. Echt ongelooflijk. Nou naar een Amerikaanse film, maar we willen ook nog naar een bollywoodfilm.
De commotie hier was voor de wereldcup van cricket. Dat is hier super populair. Zelfs het Nederlands team stond in de krant.

Echt super lief als jullie sponsorgeld willen overmaken! Wie dat wil moet even contact op nemen met mijn ouders. Zij kunnen mijn rekeningnummer enzo doorgeven. Het emailadres is mathbudie@ziggo.com toch pap?

Ik zal snel weer met een nieuw verhaal komen! Bedankt voor jullie reacties!

Xxxlove robbin

  • 27 Februari 2011 - 13:10

    Pap:

    Het e-mail adres klopt. Helaas geen belsignaal gehoord bij je SMS.
    Dus wellicht tot morgen op Skype

    Groetjes, Pap

  • 27 Februari 2011 - 21:30

    Mam:

    Net terug van de kinderoptocht in Sittard. Van Vanessa en Diego al de vraag gekregen van je rek nr ivm sponsorgeld voor India. Super. 18 maart is er een avond voor het goede doel voor India bij Kiki. Daar ga ik wrslk naar toe. Jammer dat we je op skype gemist hebben. Ik ben heel erg trots op je hoe je met alles omgaat. x mam

  • 28 Februari 2011 - 08:08

    Marij:

    leuk om je eigen reactie op onze berichten te horen. weer een leuk weekend gehad? Een leuk idee om te sponseren voor het goed doel. Hier zal ik zeker gebruik van maken, want nu weet je echt zeker dat het goed aankomt. Heb je trouwens je spulletjes voor de kinderen daar al helemaal uitgedeeld? wat een avonturen maak jij daar mee , Marlie zegt steeds , wat zou ik daar graag willen zijn en vraagt dan bart ga je ook mee? Dit weekend ,we hebben trouwens weer even gekaart ( lijken wel een paar dames die niets anders meer te doen hebben dan kaarten . Marlie zei dus dit weekend ,zou ik er naar toe gaan ,met bv mijn petekinderen. maar je weet hoe Marlie is met organiseren, dat gaat lang duren ,maar misschien ben je wel lang genoeg daar om het mee te maken. terwijl ik dit typ ,stopt er voor onze deur een enorm grote verhuisauto en dat betekent dat we dus nieuw buren krijgen i.p.v Jose en Ger. Dit zal je echter minder boeien en dus ga ik weer stoppen . Tot de volgende keer ,veel liefs en ik ben natuurlijk net zo trots op mijn petekind als je ouders. Kusjes van de Latjes

  • 28 Februari 2011 - 11:23

    Marlie:

    Hoi Robbin.
    Hartstikke leuk die foto s. Ik liet ze op het werk zien en mijn collega s zeiden. Nee daar zou ik niet op vakantie willen ik wil luxe op vakantie. Ja, dat heb je daar natuurlijk niet ,maar wel veel meer interessante dingen. Gelukkig eet je niet alleen maar Nutela in het ziekenhuis. Wat eet je als je in Bangalore bent?( Voor de Bronnebergjes heel voornaam dat eten) Volgende week maandag 7 Maart ben je jarig. Ga je dat daar vieren of kennen ze daar het gebruik van een verjaardag vieren niet. Anders introduceer je daar maar het gebruik. Kan je komend weekend daar nog wat inkopen voor doen. Wij halen hier wel wat lekkers en vieren dan ook met je mee. In ieder geval alvast proficiat, gefeliciteerd, happy birthday, vier violen en een fidel en een fluit want Robbin is in India jarig en de vlaggen hangen uit. ey ey ey want we zijn zo blij want Robbin die is jarig en dat vieren wij ey ey. Heel veel groeten van Marlie

  • 28 Februari 2011 - 12:38

    -Diego-:

    hey pumpkin pie!!!

    leuk weekend gehad met hilde?
    ik denk het wel he...(leuke meid trouwens)
    hoe was No Strings Attached. een goeie film?
    en dat voor maar 1,50 bizar he.
    ik heb de trailer gekeken en was gelijk benieuwt of
    ze op het einde nou serieus zijn gegaan.
    of hebben jullie toch maar het favoriete genre van hilde opgezocht hihihi.
    ik heb ook eens tussen je foto's gesnuffeld.
    en dat krijg je toch al een indruk van hoe het daar aan toe gaat,
    in het smart hospital.
    tenminste ik neem aan dat die foto's daar gemaakt zijn.
    dat kun je jezelf hier in nl echt niet voorstellen.
    maar voor die mensen is het heel wat
    dus we gaan ze hier een handje helpen om geld in te leggen voor india.
    super toch!!!
    ps: niet teveel piekeren we zijn ook nog hier als je terug komt...prommis
    tot jullie volgende avontuur.

    Xx Diego,,,

  • 28 Februari 2011 - 14:00

    Marlie:

    Hoi Robbin,
    Ik was nog wat vergeten op te merken. Leuke witte regenjas heb je aan van de Rabobank. Was hij waterdicht of was je binnen een paar minuten kletsnat. groetjes Marlie

  • 28 Februari 2011 - 14:15

    Marij:

    ook ik ga de 2e keer vandaag reageren ,want ik heb beneden op de pc gekeken en daar kreeg ik de foto,s niet te zien. marlie die ik beldde vroeg of ik de foto,s al gezien had ,dus van niet. Tja ,zo steldde ik me al iets van primitieve ok voor. beestjes zullen alle vrijheid hier hebben. heb je die beademing ook al aan het werk gezien en loopt zoiets op een generator of wordt energie opgewekt door de zon. Ik heb werkelijk geen flauw benul hoe zoiets werkt . En al die lieve gezichtjes van die kindertjes ,daar wordt je toch meteen verliefd op!en wie is dat die voor de bloedproduktenkast staat, want ik hoor zoveel namen van jou ,maar we weten natuurlijk niet welk gezicht daar bij hoort. zijn er nog dingen geweest waarvan je dacht ;;had ik dat nu maar meegenomen naar daar? en inderdaad ,over 1 week vier je voor de eerste keer in je leven je verjaardag zonder familie of vrienden om je heen. maar in de context van die arme mensen is dat eigenlijk maar bijzaak ja toch?? fijne week xx

  • 28 Februari 2011 - 16:38

    Monique:

    Hey!
    Leuk om al jullie belevenissen te lezen! En wat is het mooi daar!! Mogen wij ook bij jullie op bezoek komen een keer ;) Hier is nog 1 bed over en een extra matras kunnen we regelen. Bangalore is geweldig met alle tegenstellingen en feesten in het weekend. Echt genieten! Maar dat hebben jullie al onder vonden! Laat het maar weten als jullie weer in de stad zijn!

    x

  • 28 Februari 2011 - 16:57

    Bart (Latten):

    Hey Robbin,

    Erg herkenbaar wat je verteld. Toen ik terug kwam was ik ook helemaal relaxed door het (te) rustige leven daar. Als ze nu allemaal iets harder zouden werken zou het land er heel anders uit zien!

    Groeten (ook van Huub en Alina),
    Bart

  • 01 Maart 2011 - 10:28

    Oma Van Hilde:

    ik ken je nu een beetje van de foto's,wat fijn voor jullie dat het zo goed gaat ,verder volgen wij alles op de voet van jullie prachtige verhalen.Je kan je haast geen voorstelling maken dat het daar zo in armoede leeft, fijn dat jullie er zijn,en dat de mensen voorzover jullie in staat zijn zo goed worden geholpen. Liefs Oma Truus

  • 02 Maart 2011 - 16:54

    Mam:

    Ik heb de foto's bekeken. Wat een lieve kopjes. Hebben jullie nog geen last van beestjes die overkruipen? Ik heb je een mail gestuurd met wat info over triage op de spoed eisende hulp. Kun je alvast beginnen met je opdracht. De mail heb ik doorgestuurd naar Marij en Bart. Ik hoop je weer snel te zien via skype. xx mam

  • 02 Maart 2011 - 17:40

    Claudia:

    Leuk om allemaal te lezen dames! :D
    Bij mij op stage gaat het gelukkig ook goed, krijg dit keer wel positieve feedback haha! Het is heel erg leerzaam en gezellig met de andere stagiaires!
    Ik hou jullie in de gaten :P

  • 05 Maart 2011 - 10:45

    Mam:

    Net een uurtje op skype met je. Heerlijk om je stem te horen. We zijn blij dat het zo goed bevalt. De film van de black Swane heb ik ook in de bioscoop gezien. Is daar bij jullie Indiaase ondertiteling? Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag maandag. Ik hoop dat we je dan kunnen bellen. xx mam

  • 07 Maart 2011 - 15:01

    Nummer 43:

    Hoi Robbin,
    Proficiat met je 22e verjaardag.
    Nog vele mooie jaren in gezondheid, proost !

    Van de buren nr. 43, Math, Marion & een poot en dikke knuffel van Bonny.

    PS de dieren worden goed verzorgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Sometimes a b.f.f makes you go W.T.F but with out them we'd all be a little less richer in our lifes ..

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 31742

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 08 Juli 2011

Mijn eerste buitenlandse stage!

Landen bezocht: