foto's - Reisverslag uit Bangalore, India van Robbin Budie - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Bangalore, India van Robbin Budie - WaarBenJij.nu

foto's

Door: RobbinBudie

Blijf op de hoogte en volg Robbin

06 Februari 2011 | India, Bangalore

Ik heb een aantal foto's geplaatst, maar er mogen er niet veel geplaatst worden. Voor meer foto's kun je kijken op mijn hyves: MyDusty89.hyves.nl


  • 06 Februari 2011 - 17:10

    Pap:

    Nou een paar uur geleden mijn debuut op Skype. Na een aantal vruchteloze pogingen kon je me eindelijk horen.
    Onze webcam doet het nog steeds niet, maar jij was wel goed te zien. Wordt vervolgd, waarschijnlijk straks door Mam. Dat wordt lachen. Meghan belt wellicht ook nog.
    Veel plezier morgen met de start van de introductie week.


  • 06 Februari 2011 - 18:45

    Mam:

    Net je koppie gezien via skype. Wat een super uitvinding. Het is alsof je voor me zit. Je straalde nog steeds, vond het super leuk. Veel plezier morgen in het resort met de Yogales. xxx

  • 07 Februari 2011 - 09:30

    Rafke:

    Eey Robin, je foto's zijn écht leuk! Ik hoop dat je daar een hele mooie tijd hebt! X

  • 07 Februari 2011 - 09:31

    Marlie:

    Hoi Robbin,
    Kun je nu begrijpen wat ik aan die verre buitenlandse reizen vind. Het is er vaak mooi maar ook als het niet mooi is dan is het er altijd anders, apart of bijzonder. Het ruikt en voelt anders dan in ons schone Nederland. Je leeft bewuster en ziet de plussen en minnen van ons en hun land en weet dat te waarderen. Hoe vindt je het klimaat is het er al vochtig of valt het wel mee in dit jaargetij. Vandaag is het hier zonnig en windering, het lijkt wel een beetje lente maar dat kan natuurlijk nog niet. Wij willen nog op wintersport. Jammer dat je er niet bij bent. Zaterdag ben ik met Rienie en Meghan een snowboard broek gaan kopen in Landgraaf. Knalgeel hartstikke mooi. Een jas kon ze nog niet vinden, dat wordt de volgende zoektocht. Heb jij al kleren gekocht die lekker zitten en koel zijn voor als je aan het werk gaat. Ik ben benieuwd naar je nieuw werkplek. Blijf genieten van je nieuwe omgeving. Heel veel Groetjes Marliee

  • 07 Februari 2011 - 18:34

    Rieny:

    Je 1e cultuurschok zal deze week plaatsvinden. Je kunt n.l.in deze introductieweek niet op internet. Jammer genoeg moeten we dus nog een week wachten op je volgende verslag. Maar we kunnen je via sms bereiken. Fijne en leerzame week. xxx mam

  • 09 Februari 2011 - 18:29

    Hay:

    Hoi Robbin,dit zal voor jou wel een hele cultuur shock zijn,maar daar wen je wel vlug genoeg aan.Zo te horen hoeven jullie wel geen honger te lijden met die lekkere dikke kakkerlakken. We wensen jullie veel plezier en een mooie stage toe.
    Groetjes van Liona,Hay,Kylie en Sonny

  • 11 Februari 2011 - 09:56

    Marij:

    Het einde van je introductieweek is alweer in zicht. Hopenlijk vond je het de moeite waard! Ik heb de webcam klaarliggen om aan Rieny te geven ,dus dan kan je moeder met eigen ogen zien of je al een beetje bruin bent geworden. Op deze site zie ik dat het lekker warm ( te warm? ) is bij jou . Het gaat nu echt gebeuren , na dit weekend ga je met eigen ogen zien hoe het er de komende maanden gaat uitzien. Bij mij op het werk hebben we het deze week erg druk gehad .Er liggen nl. 16 baby's waarvan 1 drieling en een aantal tweelingen ( voor ons vakgebied noemen we dat gemelli's) .
    Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat , en of daar ook vaak tweelingen geboren worden. Gisterenavond zijn we naar foroxity geweest , naar Sonny BOY ,ik vond hem erg mooi .
    Ik heb Gaby vertelt over deze site , dus misschien stuurt ze ook nog wel eens een berichtje. Dat was het weer voorlopig. Ik wens je veel studieplezier en tot volgende keer .
    Groetjes van ons allen .

  • 11 Februari 2011 - 12:26

    Pap:

    De week is alweer bijna voorbij, dus ook in India gaat het snel. Vol verwachting verheugen we ons op een uitgebreid reisverslag van de afgelopen week en uiteraard onze volgend "skype-ontmoeting". Wij konden je uiteraard al zien, en je zag er mooi uit. Maar met de webcam van Marij kun je mij dan ook zien. Niet dat dat zo geweldig uitziet, dus temper wat dit betreft je enthousiasme.

  • 12 Februari 2011 - 19:39

    MAM:

    we hebben al een paar dagen niks van je gehoord. Ik hoop dat je weer snel internet hebt. De volgende week zal spannend zijn voor jou maar ook voor ons. Laat je snel iets horen xx mam

  • 13 Februari 2011 - 14:49

    Dees En Ed:

    He Robbin,
    Heerlijk om op zondagmiddag jouw fotos en ervaringen te lezen.
    Wij wensen jou een geweldige tijd in India. Een bijzondere ervaring, die je je hele leven met je meedraagt! Geniet er van en heel veel plezier en een leerzame tijd gewenst op je stage.
    Groetjes Uit Urmond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbin

Sometimes a b.f.f makes you go W.T.F but with out them we'd all be a little less richer in our lifes ..

Actief sinds 22 Jan. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 31739

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 08 Juli 2011

Mijn eerste buitenlandse stage!

Landen bezocht: